tirsdag den 2. august 2011

Tirsdag på hjemmefronten

Endnu en dejlig dag idag. Perfekt vejr, og det blev igen badet til den store guldmedalje. Vi får besøg i morgen af Heidi og Brian, så der skulle jo også gøres lidt rent. Det trængte også lidt, siger min kone.
Jonas var flink til at hjælpe mor med at samle blade fra naboens forp...de træ, der kunne dropper blade i vores have, og ikke i hans eget. Må man godt fælde sådan et?
Han var en stor hjælp.

Så han fortjente også at få nyt vand i hans bassin, der var blevet lidt grønt. Så var det jo også klar til i morgen.
På med badebuksen, så er vi glade.
Helt hjemmefronten blev det dog ikke.
Jeg var ude at købe nye kopper og glas til vores nye espressomaskine, så der blev indkøbt 2 espressokopper, eller prinsessekopper, for store er de ikke. 2 latte glas mere, og en lidt mindre mælkekande.
Jeg var også forbi mit nye arbejde og hente arbejdstøj så jeg er klar til mandag morgen klokken 8.30 i gigant-regi.
Flot fyr!

Vi sluttede aftenen med en tur til hesteskoen for at bade, og prøve at fange krabber med Mikkels nye krabbestang. Vi fangede en, men det var nu med hånden. Der var lidt flere at gøre godt med i Aarhus bugt.
Men hyggeligt var det og dejligt vejr.
I morgen skal der tages lidt billeder, og laves lækker mad, igen... life is good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar