torsdag den 21. juli 2011

2 Stille dage, og et BRAG af en grillfest

Ja, jeg ved godt der var været lidt stille, når jeg nu havde lovet mig selv at der skulle være "liv" hver dag. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt :-)
Og som en klog mand, eller dame, engang har sagt: hvis du ikke har noget godt at sige, så hold din mund!

Mandag efter Grøn koncert var far træt, meget træt. Men det ændrede ikke på det faktum at man har friske børn. Vi passede Benjamin for Anna Mette og Ejner, så de kunne komme med i biografen.


Sådan et par baryler med hver deres køretøj kan sagtens komme op og skændes skulle jeg mene.
Men hva, jeg var i den heldige situation at jeg skulle med i biffen, og jeg overlod de 3 poder til min dejlige kone. Så kunne hun jo prøve det.

Men mig afsted og se den sidste Harry potter. Den var sq i orden. Synes de seneste 2 film har været mega fede og virkelig holdt spændingen godt. heldigvis var det langt tid siden jeg havde læst bogen, så den var ikke så frisk i erindringen som hos nogle af de andre, lucky me.Vi sluttede af med, synes jeg, en over

igen et lille slag for mit lille Sony DSC-T200 kompakt kamera, den har jo en dejlig makrofunktion, hvor man nærmest bare kan ligge den oven på det man gerne vil fotografere, fantastisk.
Med en smule Photoshop bliver det et ganske hæderligt billed.

Tirsdag var ikke den store fotodag herhjemme, jeg fik lavet lidt is til dagen efter hvor vi skulle have grillfest for alle vennerne. Malene var på babybesøg og var lettere skruk bagefter. Mikkel og jeg var ude at handle og alt mulig lækkert.Vi fik købt et par dykkerbriller og snorkel til Mikkel, det var et hit.
Ja, resten af dagen gik med at gøre klar til dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar