søndag den 24. juli 2011

Going to KBH.

Ja, så kom dagen vi alle har ventet længe på. Vores første rigtige tur alle sammen på ferie. Turen går til København hvor vi skal bo hos Malenes søster Janne det meste af tiden, men vi skal også forbi min fætter Martin og min farmor.

Vi havde besluttet os for at flyve denne gang, da Mikkel længe har snakket om at prøve det, og det er jo også super hurtigt.

Vi havde valgt en lidt senere afgang, så vi kunne nå det hele og ikke skulle stresse helt vildt.
Mikkel gik hele dagen og spurgte hvornår vi skulle afsted, og var generelt bare meget spændt.
der blev ventet i bilen, længe.
Konen er rejseklar.

Vi ankom til lufthavnen i god tid synes vi for at undgå den værste rejsefeber. Rimelig heldigt da det var lidt kaos, og det tog lidt til at få vores monstrum af en kasse til vores barnevogn. Så vi var nærmest de sidste der kom på flyet, pinligt.
Jonas var sød til at vente, de første 20 minutter.....
Vi så også den famøse "one suit" og jeg er sikker på at jeg må eje sådan en.
Mikkel var meget spændt da vi kom på flyveren, det var sq sjovt at se.

Jonas var også rimelig anspændt da det kom til stykke, og han var lige på nippet til at græde, men han så far sad og grinte, så gik det alligevel.
Der kom dog ro på dem til sidst...

Metroen var også alletiders, og Mikkel var helt på igen.

Vi ankom godt til Janne, som ventede med en ordentlig omgang Sushi. YES BABY! Love IT!



En rigtig god dag.
Har besluttet at jeg ikke ville have mit spejlrefleks med og bare taget kompakt dimsen med. 2 grunde.
1. jeg kunne ikke lige finde pladsen i bagagen på flyet. 2. Jeg ville prøve at udfordre mig selv lidt, og "nøjes" Så må vi se hvordan det går.

Sidder forresten og skriver på en Macbook Pro. den er lettere NICE...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar