fredag den 29. juli 2011

Så står den på Camping!

En dags tid hjemme, og den står på Camping med den nærmeste familie. Min far havde valgt campingpladsen Blommehaven tilbage i november, og vi glædede os meget.

Det første vi ser er selvfølgelig noget for børnene.
så var stilen ligesom lagt.
Der var fantastisk vejr hele dagen og der vil de følgende billeder også bære præg af.
Blommehaven har adgang til stranden i Aarhus bugt, og vandet var bare perfekt. Mikkel og jeg havde vores dykkerbriller med, så der blevet leget til den store guldmedalje.
 Det er mig med dykkermaske str. 8 år. Hey den kostede 10kr og den holder tæt.
 Jeg har en fornemmelse af at det er sådan min familie har set mig når vi var ude at bade. Røven og månen i vejret, og så ellers på jagt hvad man nu kan finde på bunden. Det eneste minus ved stranden var underlaget, forfærdeligt mange sten.
 Det var så lækkert at selv Jonas lod sig lokke med i vandet, han ligner ellers meget Malene på det punkt. Det skal helst være 25 grader varmt for at han gider.
 2 Dunke og en røv i vandskorpen, så kører vi. Man forstår godt jeg ikke er ledig. Kan man se vi er brødre?
fik da også til til at "skyde en måge"
igen med min lille point and shoot. man kan være heldig.

Senere på dagen kom min søster Tina og hendes to børn: Josefine og Tobias. Så var der gang i den.
Josefine fik meget tid til at gå med at følge efter Jonas, hun bliver en god børnepasser senere.
hvad har jeg nu gjort? Vores lånte Camp-let kan ses i baggrunden.
En lækker første dag på camping.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar