tirsdag den 26. juli 2011

Tivoli, blandt andet.

Ja, det er jo et stykke tid siden jeg har skrevet sidst. Mangel på computer og den rette tid må være årsagen. Faktum er at jeg har billeder fra 5 dage, så der kommer 5 blog indlæg, så husk og læs alle 5 :-)

Dagen efter CPH by boat, tog vi turistturen. Selv om jeg har været i København mange gange nu, er jeg stadig en sucker for klassikerne; strøget, bakken, tivoli osv.

Vi havde ellers besluttet os for bakken da dagen startede men vi blev enige om Tivoli da vi ikke gad til at rode med tog og gåturen derop.
Vi startede dog dagen ved at besøge min kammerat Duc ude på hans arbejde hvor han skulle tage lidt billeder af os. Han tog også vores bryllupsbilleder, og dem var vi meget glade for, så vi skulle jo se om han kunne få os til at hænge ved igen. Som altid med Duc, var det pissehyggeligt, og det endte snart med der blev pjattet mere end der blev taget billeder.
Tjeck Duc's hjemmeside ud for at se resten af hans fantastiske arbejde. www.ducmphung.com

 Det kan godt være hun ser sur ud, men det var hun ikke.

Vi lå ud med en tur på strøget, hvor Mikkel ikke helt forstod det her med folk der optræder på gaden, men han synes alligevel den lille guldmand skulle have en skilling.

Malene kørte også turistmode og fandt en usynelig mand, som så var en dame, men whatever.
Is skal der til i varmen, og mens mor og far fik chinabox, tog drengene en is. Det er vel ferie
Så fandt vi Tivoli og Mikkel var klar på at prøve det hele. Han forstod ikke helt det der med at han ikke var høj nok, Men vi fandt en rutsjebane han måtte og prøve, så den fik han 2 ture i. Det er lige så sjovt for dem der er med ham ude at køre som det er for ham tror jeg. Han griner og klukker og så vildt kørte den altså heller ikke.
bare i ser bort fra de 2 lallede kommentatorer.

Jonas kunne stort set ikke prøve noget, men han fik en gang legetøj, og så var han glad.
en hyggestund med far.
Hjemturen fra en hyggelig dag.

Vi gik hjem efter Tivoli, hvor drengene fik en gang Mcd, og vi fik nok jordens bedste pizza fra La Quattro Stagioni jeg fik en 21. med Gorgonzola og Parmaskinke. I LOVE IT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar