onsdag den 27. juli 2011

Så skal han da fejres!

Ja, 27-07-2011 var dagen hvor jeg fyldte 32. Ingen alder når man er så smuk som mig !
Specielt når jeg lige er stået op.
Jeg blev mødt at duften af friskstegt bacon, pølser og scrambled eggs. Det er nærmest blevet tradition at jeg får det når jeg har fødselsdag. På mange måder har jeg det lidt ligesom drengene, jeg er snot forkælet på min fødselsdag. :-)
Men der var jo lækker morgenmad og pakker. Mikkel er kommet i den alder at han bliver pænt sur når det ikke er ham der har fødselsdag, så jeg var overbærende og han fik lov at hjælpe med at åbne mine.
Jeg fik en mælkekande, stamper og mælketermometer til min kommende Espressomaskine. Man kan stadig donere 30.- til min espressokasse, og derved sikre sig en kaffe efter eget valg  inkl en snitte eller et stykke tærte. hvis det er en rigtig speciel kop kaffe eller du forlanger Latte Art, kan det godt være du skal vente lidt længerem jeg skal jo lige lære det, ja og have maskinen.:-)

Derud over fik jeg et glas med den bedste jordbærmarmelade jeg har fået længe.
Stadig træt.

Det var også dagen hvor turen gik videre på vores "Sjælland rundt" og næste stop var min fætter Martin.
Vi fandt selv med toget derud og ankom lige til frokost, lækkert. Vi hyggede med faster og onkel, 2 fætre, mine ene fætters pige og 2 hunde.
da Mikkel havde kørt schæferen Victory træt med dens king bold, og næsten antændt hækken med tændstikker rykkede vi ud til min anden fætter Kenneth hvor der var lidt mere plads til leg. Apropos tændstikker, tror fandme knægten har arvet sin fars "ild galskab" jeg kunne bare se mig selv i ham, da han sad og smed med tændte tændstikker. Skræmmende.
Nå, ude ved Kenneth var der crossbane, et gemmeloft og en kæmpe lade til at lege gemme i, perfekt.
Der var desuden besøg af 2 andre drenge, så der var rigeligt børn for Mikkel og Jonas at lege med. Det tror jeg de trængte til efter et stykke tid med kun mor og far.
Der gik ikke længe inden der skulle køres cross, og hvis det kan larme, er Mikkel på. Han er heller ikke bange for at komme med gode råd og han mener desuden også han sagtens kan reparere hele pisset selv.
Victor, drengen med hjelmen, havde lige fået crosseren og nu ville skidtet ikke køre. Surt show. Men de fik gang i den og der var liv og glade dage.
Kenneth var så sød at køre en tur med Mikkel på den store crosser, da Mikkel ikke selv kunne styre dem.

Hvis man ikke kan se det på billederne, synes han det var MEGA sjovt. Han grinte bare mere og mere, jo hurtigere der blev kørt. Jeg tror mindst Kenneth synes det var lige så sjovt.

Til sidst fik Mikkel lokket os med på at han skulle prøve, meeeen han forstod ikke helt det her med at give gas og bremse. Men han prøvede, selvom hans mor ikke var meget for det.
Jonas gik og tullede rundt, og hyggede sig også rigtig meget med sandkassen og trillebøren.

Ingen fødselsdag uden kage, og Martin havde været en guttermand og lavet en rigtig lækker lagkage.
Jonas ville godt have haft mere.

Hold kæft jeg hygger mig når jeg er sammen med min fars familie. Vi ser ikke hinanden så tit, men vi falder altid lige i hak når vi ses. Det er også pænt af dem de kun bor cirka 3 km fra hinanden, så er det da noget nemmere at besøge dem alle på en gang :-)

Takker alle for en FANTASTISK fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar