torsdag den 28. juli 2011

Hjemturen "en gyser"

Den 28. skulle vi hjemad igen. Vi havde overnattet hos Martin, og skulle på vej til lufthavnen besøge min Farmor, Krista.
Vi kom med toget til Køge, over videre med bus ud til min søde Farmor.
Hun havde, som altid, kage og kaffe, og en is til drengene. Jeg kender ikke andre ældre mennesker som hende, hun er så sød og kærlig og har altid tid til at høre på drengene og de må næsten alt, for meget, når vi er ved hende. Kan godt være jeg er lidt "farvet" af at hun er MIN farmor.
Fandt forøvrigt et fint billed af min mor og far, der må være omkring 1000 år gammelt.
er de ikke fine?
og ja, det er mig i den blå trøje til venstre. FLOOT FYR!

Herfra begynder det at gå lidt ned af bakke.

Vi kommer med s toget ind mod københavn, men finder hurtigt ud af at det ikke kører som det skal. for at gøre en rigtig lang og stressende historie kort. En tur der skulle have haft 1 togskifte endte med 5 togskifte, en medarebjder fra norwegian med en stramt og "venligt" smil, en puls på omkring 250, og indtil flere gloser der aldrig skal gentages.

Næsten gang tager vi bilen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar