mandag den 18. juli 2011

Grøn Koncert

Ja, dagen bød på Grøn koncert. Fuck en fest. Den lidt sene opdatering skyldes ikke så meget tømmermænd, mere uoplagthed :-)
Det var en lidt regnfuld affære, men det blev rigtig godt sidst på dagen.



Vi ankom lige til at høre Medina.
Super fedt og hun er sq en god entertainer. Derefter gik det lidt ned ad bakke med vejret, det stod stortset ned i lårfede stråler det næste stykke tid. Heldigvis holdt vi humøret højt.






Vi kom jo nogenlunde forberedt på vejret, så der var ikke de vilde overraskelser.
Der er sq nogle sjove mennesker rundt omkring, og de var åbentbart også til grøn.

 Dem her fandt jeg på vej tilbage til hvor vi stod, synes de var lidt sjove. Så meget var klokken altså heller ikke.
Næste mand på scenen(som jeg gad se) var Tim Christensen. Mit helt store idol, og det var bare mega fedt, helt op foran og virkelig bare skråle med. Tror dem der stod foran mig blev forskrækket indtil flere gange:-)
Det er mig der SKRÅLER med. Jeg var helt på til den Tim koncert. Det var mega fedt.

Derefter stod den på Kato, ikke nogen jeg har planer om at se nærmere på, men jeg gik med Malene derop og blev glædeligt overrasket. Det var sq iorden håndværk der blev leveret, manden forstår virkelig at starte en fest.
At han så ligger ud med Mc Clemens, mega seje clemens. Kan huske hans 3 første plader blev spillet max på teknisk skole og derefter, det var sq fedt at høre.
Fedt at han har alle de gæstesolister med, det gjorde bare festen endnu bedre.
Derefter opførte vejret sig faktisk nogenlunde.
Vi fik drukket nogle fadbamser inden næste koncert vi gad høre, nemlig Kashmir.
De skuffede lidt, og jeg synes det hele forsvandt lidt i deres egen selvfedenhed, hvis det er et ord. Men de er jo kendt for kun og spille deres nye numre, og det holdt også stik, på nær da de spillede "i Miss You"


til gengæld fik jeg så taget nogle billeder.
På det her tidspunkt var der fuldstændig smattet over det hele, og en flok svin ville have været misundelige på den mudderpøl vi gik rundt i. Hvis du stod det samme sted for langt tid, sad du bare fast.
Et par Converse efter 3 min ca...

Der var mange der havde børn med, og vi overvejer da at tage vores med når de bliver lidt ældre, skal bare have det rigtige udstyr.
Thor-drengen var som altid i godt humør, og det smitter jo altid. Den mest festlige fyr jeg kender, tak for godt selskab.
Svampebob er blevet en tradition, og en rigtig godt pejlemærke, han er nem at finde i den gule farve.

Hjemad omkring 21.30 godt brugt måtte vi lige på tanken og have "the cure"
Kommer hjem og får spulet conversen nogenlunde ren, og bliver derefter inviteret på øl hos genboen, Charlotte og Kasper, JA TAK.

Fik en Irish Coffee, og så var jeg sengeklar omkring midnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar