tirsdag den 12. juli 2011

En stille (foto)dag

Ja, i dag stod den på oprydning fra i går, og jeg skulle have kørt alt det jord vi fik op af hullet kørt på genbrugspladsen. FÅRK, jeg hader at grave. Men nu spiller det altså også derude, ikke mindst takke være min kone, hun forstår altså det der med finish.
Mangler lige lidt i dybden under tramplinen inden lidt større børn(læs: mig) kan hoppe på den. Men det får jeg forhåbentlig tid til i næste uge.

I morgen skal Mikkel og jeg i Legoland helt alene. Malene har ikke fået ferie endnu, så vi tænkte at vi kunne få en herretur ud af det, og han får ikke så meget ud af det når Jonas er med. Jeg tror far her glæder sig lige så meget som knægten :-)
Vi skal sove ved min mor og far, det bliver dejligt at se dem igen, specielt min mor efter den forskrækkelse vi fik i sidste uge med endnu en blodprop. Godt at ukrudt ikke forgår så let.

Har lige fået bagt til madpakken i morgen, pølsehorn og sesamhorn. Håber knægten gider æde det :-)

Jeg mener det er den alt for cool Chase Jarvis der har sagt; det bedste kamera, er det du har med dig.
Det fik jeg afprøvet idag.
Mit elskede spejlrefleks er lettere defekt. Det kan godt tage billeder, men ophænget til sensoren fejler, så når jeg ser noget i midten i søgeren, ja så er det ikke i midten på billedet.
Det ændrer sig for hver gang jeg tænder og slukker, da kameraet lige ryster sensoren ved sluk, for at ryste eventuelt støv af. Det lugter af en reparation, ØV. Typisk når man ikke er i Sony mere.

Nå men, hvis alt spiller, og folk sidder stille er kameraet i min telefon også okay, men må vist have kompakten med i legoland i morgen.


Alle billeder i dag er taget med min telefon.

Thomas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar