torsdag den 21. juli 2011

The Grillfest!

Grillfesten står for døren, har glædet mig rigtig meget til at få noget lækker mad og se "næsten" alle vennerne.
Vi havde fået haven og huset til at arte sig så det så nogenlunde ordentligt ud.

Jonas var flink og hjælpe med at plane et lille stykke af haven, vi synes der var lidt for ujævnt.
Det hjalp med lidt ekstra vægt. :-)

Poolen blev også testet
Så dryssede folk lige så stille ind, og vi fik fyret op i grillene og der blev smidt kød på til den store guldmedalje.
Vi var 15 mand med børn.




Det var som sagt smadderhyggeligt, og der var som der altid er til grillfest, rigeligt mad.

børnene hyggede og passede, næsten, sig selv.
Strike a pose.
 For første gang kom far her også med på bloggen, det skulle jo ske.
 vi sluttede af med en god gang bananer med brun farin, chokolade og lidt rom. Så en god halv time på grillen mens nogle af os gik en tur, og så hjemmelavet is til. Det var et hit.


Jeg har leget meget med presets på det sidste i Lightroom, og det er sq dejlig nemt.
Lidt leg af forskellig karakter:




 Man behøver jo ikke altid sidde og nørkle hvert billed i PS, når meget af arbejdet er lavet i forvejen.

Super nemt, og fedt.

Til sidst vil jeg lige slå et lille slag for en god bekendts butik. Han sælger oakley solbriller, og lidt tøj. Jeg var så heldig at finde nye glas til mine Hijinx, der har fået en fornuftig ridse lidt i synsfeltet.
Han har lagt det bedste udvalg og fornuftige priser. Tjek det ud, når i alligevel skal have skiftet solbrillerne ud.
Oakley solbriller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar